Re: VMware dysk wirtualny

Autor: Beny <benygrupyWYWAL_TO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 17:20:40 MET

Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Problem jest w tym ze dysk wirtualny jest z punktu widzenia systemu na
> ktorym Ty masz system startowy - dla VMware i wirtualnego komputera ten
> wirtualny dysk to dysk fizyczny - to pierwsza i jedyna partycja - dysk
> fizyczny stad literka C, pierwsza w kolejnosci... to jest moja
> intepretacja tego co napisales (nie twierdze ze wlasciwa ale tak
> zrozumialem Twoj problem)

Tez tak sadze :) Tylko pytanie jak to obejsc? Czy wogole sie da?
Wynikiem dzialan ma byc:
C i D - podmontowane partycje dysku fizycznego do wirtualnej maszyny
Z - partycja dysku wirtualnego na ktorym zainstalowany jest OS wirtualnej
maszyny
Teraz mam tak:
C - partycja dysku wirtualnego na ktorym zainstalowany jest OS (win98)
wirtualnej maszyny
D i E - podmontowane partycje dysku fizycznego do wirtualnej maszyny
Poprostu moje DOSowe programy musza dzialac na C i D. Konfiguracja "Teraz
mam tak" uniemozliwia poprawne dzialanie owych programow :( Jak dojsc do
konfiguracji "Wynikiem dzialan ma byc"
Nie wiem czy rozjasniam czy zaciemniam :) Serdeczne dzieki!

--
pozdrawiam
BENY