Re: HP LaserJet - która?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 16:35:02 MET

On Mon, 14 Nov 2005 00:41:52 +0100, Michal Bien wrote:

> A co masz zamiar drukowac? Typowo "po studencku" w 99% tekst czy
> jednak cos bardzej zlozonego. Czy zalezy Ci na szybkosci wydruku i wyzszej
> rozdzielczosci? Jesli to typowo "studenckie" zastosowania: nie musi byc
> super jakosc, wazne by bylo jak najtaniej przy duzej ilosci wydrukow to
> spokojnie mozesz brac HP4P. Do kupienia na Allegro po regeneracji z pelnym
> tonerem za ~150 zl.

Szybkość wydruku - 6 ppm by mnie w zupełności zadowalało.
Rodzaj druku - tu różnie, tekst, grafika, tekst z grafiką (PDFy), ale
ogólnie nic co wymagałoby superdokładności - głównie po to by się z tego
uczyć. Do super jakości to ja mam plujkę jak w SIGu, ale koszty są
nieciekawe przy oryginalnych tuszach, a na zamienniku już raz się
przejechałem.

Podsumowując - 4P będzie dobra, tak? Patrzyłem też na nią, duże i brzydkie,
ale to raczej mało ważne :-)

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2 GHz FSB200 +1,5 GB PC3200   |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP DJ5150 |