Re: HP LaserJet - która?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 22:50:37 MET

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> Podsumowując - 4P będzie dobra, tak? Patrzyłem też na nią, duże i
> brzydkie, ale to raczej mało ważne :-)

            Z tego co wyzej pisales [pdfy i troche grafiki] to HP4P jest jednak
za wolna [procesor, nawet nie mechanicznie jesli te 6 PPM Ci wystarcza].
Z tych o ktorych piszemy [niska cena zakupu i uzytkowania, a to dla
typowego studenta wazne] bierz IMHO zadbana HP 5.

U siebie mam HP2100 z 8 MB RAM oraz dodatkowym modulem PS i nie zamienilbym
na nic wolniejszego, raczej przeciwnie - na szybsza HP4000, ale to byla dla
mnie za duza kobyla. Z tym ze mialem nieco inne oczekiwania wobec drukarki:
potrzebowalem raczej drukarki o dobrej jakosci wydruku [1200 DPI] do raczej
niewielkiej ilosci wydrukow, w tym na tych @##@#@#@ formularzach, co spowalnia
kazda plujke i skutecznie wysysa z niej atrament. Do tego musiala koniecznie
byc to drukarka sprzetowa z dobra obsluga pod debianem i posiadajaca rowniez
zwykly port rownolegly. Z tego co przeszedlem sie po sklepach to niestety
czegos takiego juz nie ma w sprzedazy jako nowe, przynajmniej w rozsadnych
cenach.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl