Re: Polecice prosze - Obudowa microATX, Desktop, poziome mocowanie dysku.

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 14:11:07 MET

Dnia 14.11.2005, umberto napisał(a):

> Uparłem się na małą obudowę microATX, do postawienia w ułożeniu desktop (nie tower), no i
> mam problem, bo wszystkie jakie znajduję (nowe tylko mnie interesują), to:
> 1. Mają otwór wentylacjny na górnej ściance (co dyskwalifikuje postawienie panelu LCD na
> obudowie)
> 2. Przy ustawieniu poziomym obudowy polozenie dyku bedzie pionowe, co mnie nie przekonuje
> (vide moje poprzednie posty - dzieki dla p. Sokoła)

> Mam wrażenie, ze tą 'możliwosć ustawienia poziomego' to wciskają do opisów swoich obudów
> [...]

Polecam jakąś używaną IBM serii NetVista bodajże od modelu 88xx (musiałbym
sprawdzić) - taka z miejscem na CD-slim (jak w laptopach) - mam 2 takie
właśnie ustawione poziomo pod monitorem - jest super. "Prawie pasywne"
chłodzenie na CPU (PIII 933MHz) tj, radiator z cichym wiatraczkiem z boku
w ściance obudowy. Ta cisza... Jest ich kilka rodzajów - na pewno
znajdziesz jakiś, który Ci będzie odpowiadał. Są do kupienia na Allegro.
Na stronie IBM znajdziesz dokładne opisy i wygląd kompów a w nich wygląd
tych obudów - wszystko w pdf.

--