Re: Kontroler SCSI (AIC-7899w)

Autor: Jarosław Michalak <howks_at_debnet.com.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 14:07:59 MET

Dyziak napisał(a):
> Witam czy może mi ktoś powiedzieć czy da rade ustawić RAID1 na tym
> kontrolerze SCSI mam 2 dyski po 36GB Maxtory SCSI i nie moge w biose od
> kontrolera nic o raid nie ma. kontroler jest zintegrowany na płycie
> giga-byte GA-8EGXR.

Ta plytka ma raid tylko z opcjonalna karta
http://www.gigabyte.com.tw/Server/Products/Products_ServerBoard_GA-8EGXRP-E.htm

Support RAID Function

    * Adaptec® ZCR Enabled PCI Slot

Co oznacza ze musisz miec jeszcze kontroler raid (bo kontroler scsi juz
masz)

np taki:
http://www.directron.com/2010s.html

Pozdrawiam