Re: DFI LanParty

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 12:55:26 MET

Dnia 14 Nov 2005 00:47:53 +0100, Piotr Denys napisał(a):

> Hmmm... Do rozumu przemawia mi dość mocno teza kolegi reda, natomiast
> nawet na ultradrogim komputroniku DFI jest droższa od tego Gigabyte'a o
> raptem
> niecałe 50 złociszy.

Dla jednego jest to tylko 50 zł a dla drugiego aż. Różnica między gigabyte
a DFI to właśnie różne możliwości jeżeli chodzi o OC - innych nie ma.

> Powiem też szczerze, że hałas od śmigieł w kompie mi
> nie
> przeszkadza, lepiej śpię jak mi coś szumi, a jak siedzę przy kompie to i tak
> muzyczka sobei głośno leci ;D

każdy ma inne potrzeby. Ja akurat (i zdecydowana więskzość uzytkowników0
ceni sobie ciszę. Poza tym trzeba pamietać, że to co sie wydobywa z coolera
na mostku DFI to nie jest szum, tylko wichura. Czuj się ostrzeżony.

> Mam jeszcze pytań trochę, ale to już na inne topiki.
>
> Dzięki bardzo.

pozdr.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2 GB RAM Geil BHDC] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]