Re: DFI LanParty

Autor: Piotr Denys <zerog_at_toya.net.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 00:47:53 MET

From: "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl>
To: <pl-comp-pecet@newsgate.pl>
Sent: Sunday, November 13, 2005 8:47 PM
Subject: Re: DFI LanParty

> jeżeli nie wybierasz płyty do ekstremalnego OC, to tej płyty raczej nie ma
> sensu kupować. [...] Ggabyte K8N Ultra-9 - płytka na nForce4 Ultra, dobrze
> wyposażona i z pasywnym chłodzeniem mostka. Możliwości OC, swoją drogą,
> ma również dobre.

Hmmm... Do rozumu przemawia mi dość mocno teza kolegi reda, natomiast
nawet na ultradrogim komputroniku DFI jest droższa od tego Gigabyte'a o
raptem
niecałe 50 złociszy. Powiem też szczerze, że hałas od śmigieł w kompie mi
nie
przeszkadza, lepiej śpię jak mi coś szumi, a jak siedzę przy kompie to i tak
muzyczka sobei głośno leci ;D

Mam jeszcze pytań trochę, ale to już na inne topiki.

Dzięki bardzo.

--
pzdr
WindShield