Re: DFI LanParty

Autor: Piotr Denys <zerog_at_toya.net.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 00:44:02 MET

From: "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl>
To: <pl-comp-pecet@newsgate.pl>
Sent: Monday, November 14, 2005 12:55 PM
Subject: Re: DFI LanParty

> Dla jednego jest to tylko 50 zł a dla drugiego aż. Różnica między gigabyte
> a DFI to właśnie różne możliwości jeżeli chodzi o OC - innych nie ma.

Jasne, pół stówy rzecz względna, ale jak już kupujesz proca, ram,
grafikę, dysk i płytę, to taka suma nie zmienia rzędu wielkości.
Parę rzeczy słyszałem/czytałem o gigabajtach, między innymy
przekłamywanie odczytu temperatur, takie tam... Sam w tej chwili
mam GA, ale to z powodów budżetowych było (padła mi stara płyta,
byłem goły, a musiałem coś kupić - padło na ga7n400s-l).
generalnie chyba dobrym źródłem informacji są fora typu
www.xtremesystems.com czy www.hardwareasylum.com
tylko że oni tam biją rekordy na, dajmy na to athlonie x2
wykręconym na ponad 5ghz, plus dwa GTXy, tyż wyśrubowane,
a to wszystko chłodzone ciekłym azotem. Dlatego pytałem
o opinie w kontekście bardziej normalnych zastosowań :)

> każdy ma inne potrzeby. Ja akurat (i zdecydowana więskzość uzytkowników0
> ceni sobie ciszę. Poza tym trzeba pamietać, że to co sie wydobywa z
> coolera
> na mostku DFI to nie jest szum, tylko wichura. Czuj się ostrzeżony.

Heh :) OK, co prawda jak już powiedziałem jestem tolerancyjny, mój
aktualny komp się pruje jak cholera, po prostu się przywyczaiłem.

Dzięki raz jeszcze.

--
pzdr
WindShield