Re: Tanie TV-Out przez VGA

Autor: berry <jarmal_at_susnwpto.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 10:38:54 MET

Dnia Mon, 14 Nov 2005 10:10:29 +0100, PAndy napisał(a):

> "berry" <jarmal@susnwpto.pl> wrote in message

[...]
> S-Video napewno nie - sygnal S-Video to sygnal w jednym ze standardow
> kodowania analogowego (PAL, SECAM czy NTSC).
> Karta jest w stanie wystwiac sygnal w standardzie RGB lub 4:4:4YPbPr - pod
> warunkiem wlasciwego jej zaprogramowania (sekwenser).

Dlaczego na pewno nie. Teoretycznie karta moglaby pod wplywem pewnych
okolicznosci np. ustawienia przez sterownik, zamiast sygnalu VGA puscic na
piny wtyczki VGA np. sygnal tv-out/s-video?
Skoro gosc pisze zeby sprawdzic czy karta ma fukcje wypuszczenia sygnalu
tv-out przez zlacze VGA to zapewne takie karty istnieja.

--
berry