Re: Obudowa Desktop - czy pionowe mocowanie dysku jest nieszkodliwe?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 10:23:15 MET

"umberto" <umberto_USUN_TO@kki.net.pl> wrote in message
news:dl9gs6$f3e$1@news.dialog.net.pl...
> Witam,
>
> Wiem, ze generalnie królują obudowy typu Tower, ja jednak mam zamiar
> postawić sobie takiego poziomego desktopa, jak za dawnych czasów.
> No i są fajne obudowy Slim, pod płyty microATX, tylko, ze montowanie dysku
> tam jest oczywiście zrobione, jakby one mialy robić za Tower-a - przy
> ustawieniu poziomy obudowy dysk znajdzie się w pozycji wertykalnej.
> Czy takie ustawienie dysku moze wplynąc na jego pracę i awaryjność?

Seagate kiedys kiedy jeszcze do foli byly wkladane ksiazeczki zabranial
mocowania dyskow pionowo tzn w pozycji kiedy dysk stoi na swojej
najmniejszej powierzchni pionowo (tj na tej sciance na ktorej znajduje sie
zlacze zasilania i na przeciwleglej), dopuszczalne montowanie jest na boku
lub plaska gora czy do gory nogami.