Obudowa Desktop - czy pionowe mocowanie dysku jest nieszkodliwe?

Autor: umberto <umberto_USUN_TO_at_kki.net.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 09:08:47 MET

Witam,

Wiem, ze generalnie królują obudowy typu Tower, ja jednak mam zamiar
postawić sobie takiego poziomego desktopa, jak za dawnych czasów.
No i są fajne obudowy Slim, pod płyty microATX, tylko, ze montowanie dysku
tam jest oczywiście zrobione, jakby one mialy robić za Tower-a - przy
ustawieniu poziomy obudowy dysk znajdzie się w pozycji wertykalnej.
Czy takie ustawienie dysku moze wplynąc na jego pracę i awaryjność?

Pozdrawiam;