Re: Albo grafika albo net

Autor: Sławicki <slawicki_s_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 10:10:44 MET

> Po co to wszystko ?
> Wystarczy monitor, zasilanie, klawiatura, mycha i net. Ja czasami
> rozkręcałem 4 razy dziennie kompa, więc nie narzekaj.
Panowie, spokojnie !!! A może się po prostu przerwania sprzętowe skończyły?
O ile pamiętam płyta tematodawcy nie ma APIC'a.... A wszyscy wiemy jak
działa Windowsowy dzielnik przerwania sprzętowego.... U mnie co prawda
grafa, sieć, usb, muzyka i kontroler sata siedzą na jednym przerwaniu i
wszystko działa, ale nie zawsze musi być tak pięknie...
/Pozdrawiam, Sławicki