Re: Zaklocenia na karcie TV po zmianie procesora

Autor: Macko <mt_at_gmx.de>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 14:25:10 MET

> Bzdury wacpan gadasz - czestotliwosc jest rozpraszana poprzed podanie

Gwoli scislosci - ja tylko przetlumaczylem z niemieckiego. Odpowiadam za
jakosc tlumaczenia, ale nie za tresc ;) W nastepnym akapicie tego tekstu
autor podal wyniki jakiegos benchmarku,ktore spadly o ok. 1.5% w przypadku
uzycia Spread Spectrum +-0.5% dla plyty, ktora testowal.

Niestety, dla ustawienia magistrali 133MHz nie mam mozliwosci
"podkrecania"; istnieja w BIOSie tylko trzy standardowe ustawienia:
133/-0.5% , 133/+-0.25%, 133/+-0.5%
Na kazdym z nich zaklocenia nie znikaja. Zmieniaja sie , i owszem, sa
lzejsze niz bez modulacji, ale nie da sie ich wyeliminowac z glownie
uzywanych przez mnie kanalow TV. O dziwo trzymaja sie tych samych kanalow,
tak jakby ustawienie modulacji nie mialo specjalnego znaczenia.

> Mozesz wzmocnic sygnal TV doprowadzany do karty, zaleca sie lwasnei by
karta
> dostawal silny sygnal nie przez wzglad na jakosc tunera (choc to wazne)
ale
> wlasnie na zaklocenia od czestotliwosci generowanych w komputerze.

Sygnal z kablowki jest naprawde dobrej jakosci, ale dzieki za podpowiedz,
sprobuje.
Pozdrawiam!
Macko