Re: Czy wersje OEM Sempronów są wycofywane z rynku?

Autor: Brand <brand-USUN-TO_at_tlen.pl>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 13:41:38 MET

Marcin Narzynski napisał(a):
> Witam
> W jednym ze sklepów komputerowych powiedziano mi, że wersje OEM procesorów
> Sempron nie są i nie będą już dostępne. Są jedynie BOXy. Chcę kupić inny
> wiatrak i sklep zmusza mnie do zapłacenia o kilkadziesiąc złotych więcej.
> Dodatkowo zamówiłem obudowę z zasilaczem 350W i także wciskają mi za
> dodatkowe 40zł zasilacz 400W, bo niby jest to niezbędne, żeby spełnić normy
> CE. Czy ktoś mnie próbuje naciągać?
>
> Pozdrawiam
> MN

Witaj.
Tu jeszcze inna kwestia. procki w oemie mają rok gwarancji, a boxy 3
lata. dokładasz grosze do box'a ale masz dodatkowe dwa lata spokoju.
normy CE są wyznaczone dla całych zestawów. jeśli kupujesz samą obudowę
możesz odmówić zakupu zasilacza jeśli dopuszcza taką możliwość producent
obudowy.
Pozdrawiam.
Brand