Czy wersje OEM Sempronów są wycofywane z rynku?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 12:17:05 MET

Witam
W jednym ze sklepów komputerowych powiedziano mi, że wersje OEM procesorów
Sempron nie są i nie będą już dostępne. Są jedynie BOXy. Chcę kupić inny
wiatrak i sklep zmusza mnie do zapłacenia o kilkadziesiąc złotych więcej.
Dodatkowo zamówiłem obudowę z zasilaczem 350W i także wciskają mi za
dodatkowe 40zł zasilacz 400W, bo niby jest to niezbędne, żeby spełnić normy
CE. Czy ktoś mnie próbuje naciągać?

Pozdrawiam
MN