Re: Czy wersje OEM Sempronów są wycofywane z rynku?

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 13:22:04 MET

CosteC <costec@konto.nie_lubie_spamu.pl> wrote:
> Co do OEM/BOX nie mam pojęcia ale moc zasilacza nie ma nic wspólnego z CE.
> CE specyfikuje głównie jego bezpieczeńswo, kompatybilość EMC i takie tam.
> Jego moc i inne właściowości specyfikuje standard ATX 2.xxx. Więc chyba
> zmień sklep albo weź zasilacz jaki chcesz zamiast tego co chce ci wcisnąć
> sklep.

A kupuje samą obudowę czy całego PCta? Jeśli samą obudowę, to faktycznie bez
sensu - producent obudowy daje CE i finał. A jeśli kompletnego PC - to może
'składacz' takiego PC uznał, że z zasilaczem 350W coś się może przegrzewać i
zjarać i bezpieczeństwo takiego zestawu może zagwarantować tylko z
zasilaczem 400W?

P.