Re: Mysz... z programowanymi przyciskami, ale...

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 20:11:19 MET

On Fri, 11 Nov 2005 11:50:46 +0100, Tytus wrote:

> Chodzi tylko o jeden fiuczer: mozliwosc zaprogramowania na dodatkowym
> przycisku myszki klawisza CTRL (i/lub SHIFT).
>
> Spotkaliscie sie z takim modelem myszy ktory by to umozliwial?

Każda mysz która może być obsługiwana przez sterowniki A4Techa.
Jako że jeden obrazek jest warty 1000 słów... :
http://www.wmichalczuk.webpark.pl/mysz.jpg

Na pewno będą to myszy A4Tech, ale (o ile mnie pamięć nie myli) używałem
kiedyś zastępczo na moim komputerze jakiegoś no-name szajsu i wszystko
działało.

Zdziwiłbym się także gdyby takiego "myku" nie umożliwiały sterowniki
Logitecha i Samsunga.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//