jaki zestaw (plyta+proc) wybrac? (przydlugawe)

Autor: QkamCoSieDzieje <qkam_at_HWDPSpamerom.poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 20:14:29 MET

Witam Grupowiczow.
Wiem, ze pytania tego typu pojawiaja sie dosc czesto, ale przegladajac
archiwum grupy nie znalazlem zbyt wielu postow dotyczacych akurat tych
modeli, ktore mnie interesuja, a przynajmniej nie ma tam jakiegos
porownania.

Przyszla pora na modernizacje mojego komputera i przegladajac allegro
znalazlem kilka ofert zestawow plyta gw+procesor+pamiec. Nie sa to zadne
nowosci, ale budzet mam bardzo ograniczony i moge wydac nie wiecej niz
500zl. Ograniczylem sie juz do 256MB pamieci, bo to zawsze mozna dokupic jak
bedzie przyplyw gotowki, ale prosze o pomoc w doborze reszty elementow, bo
ja na komputerach znam sie tak jak na pilotowaniu samolotu pasazerskiego.
Komputer ma sluzyc glownie do przegladania internetu, ogladania filmow Divx,
korzystaniu z pakietu Office, czasem jakies niezbyt wymagajace gierki.
Glownym zalozeniem jest to by komputer chodzil plynnie i bez zadnych
konfliktow sprzetowych. Nie mam zamiaru nic podkrecac, a jedynie dolozyc w
przyszlosci wiecej pamieci RAM no i zmienic karte grafiki (teraz musze sie
meczyc na GeForce MX200)
Oto co wstepnie wybralem:

1. Asus A7V600-F + Sempron 2500, cena 499
http://allegro.pl/show_item.php?item=70308449

2. Asrock K7VT4A + Sempron 2500, cena 469
http://allegro.pl/show_item.php?item=70896622

3. Gigabyte 7VAXFS +Sempron 2500, cena 469
http://allegro.pl/show_item.php?item=71484230

4. MSI 6712 ver.2.0 + Duron 1800, cena 399
http://allegro.pl/show_item.php?item=71484306

5. Gigabyte 8SGXL + Celeron-D 2.53GHz, cena 499
http://allegro.pl/show_item.php?item=71930420

Chyba, ze ktos poleci mi jakis inny zestaw...
Bede wdzieczny za kazda pomoc. Tylko nie piszcie, zebym jeszcze dozbieral i
kupil cos lepszego, bo niestety mam jeszcze sporo innych wydatkow :(

--
Pozdrawiam
Qkam