Re: zniknięta partycja

Autor: xxx <ala_at_ala.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 18:49:22 MET

Użytkownik "gregor" <purrfectM@UPAaster.pl> napisał w wiadomości
news:4374a020$0$5444$f69f905@mamut2.aster.pl...
> witam grupowiczów. ja tu po raz pierwszy.
>
> dziś oto zaistniała taka potrzeba. szukam metody/programu zdolnego
> odzyskać utraconą partycję

mialem podobnie, "naprawil" przy starcie i sie zniklo, jakakolwiek proba
wejscia na partycje konczyla sie pol godzinnym przywieszeniem sie xp
testdisk nic nie znalazl
za czyjas namowa wzialem getdataback for ntfs, znalazl wszystko i odzyskal,
jedyna wada, potrzebowal nastepnego dysku, zeby przegrac(z jednej strony
plus, nic nie maze na "uszkodzonym dysku", z drugiej minus nastepny dysk
potrzebny)