zniknięta partycja

Autor: gregor <purrfectM_at_UPAaster.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 15:16:58 MET

witam grupowiczów. ja tu po raz pierwszy.

dziś oto zaistniała taka potrzeba. szukam metody/programu zdolnego
odzyskać utraconą partycję.

jak się zgubiła? o, żebym to ja wiedział. zaczęło się od zainstalowania
msn razem z najnowsiejszym win messenger (nie będę się rozpisywał, skąd
ten pomysł - było potrzebne). po walce z instalacją - musiałem
dezaktywować jakąś połowę zabezpieczeń, żeby to zainstalować i uruchomić
- zadziałało. a po najbliższym restarcie winda krzyczy, że błędy na
dysku.. wyrzucił kilkanaście mega różnych potrzebnych plików, bo były
uszkodzone. małe piwo, programy można doinstalować. ale po uruchomieniu
systemu nie widać żadnej partycji stworzonej na drugim dysku. prawie
dwieście giga poszło się paść.

zassałem jakieś tam programy, ale nie bardzo chcą działać. jeden widzi
64GB, drugi mówi, że nie ma partycji... w akcie rezygnacji próbowałem
stworzyć nową partycję używając partition magic, ale łobuz nie chce
nawet tego zrobić. wypluwa jakieś błędy - zaczynam się obawiać, że
problem może nie być z samą partycją, ale wręcz z uszkodzeniem tego
dysku. na sam dysk gwarancję jeszcze mam, ale na zawartość nie bardzo.

pomocy?

--
gg: 623A49h
mailto: purrfectM@UPAaster.pl