Re: Wybor nagrywarki - opinie nt. LiteOn

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 14:49:36 MET

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote:

> Być może później poprawili coś BIOSami, nie wiem, nie wnikam, LiteON już
> po prostu więcej nie kupię.

            Z Liteonem jest tak, ze nie trzeba sie za bardzo spieszyc z nowym
modelem - dobrze dzialajacy firmware dla napedu pojawia sie ~pol roku po
wejsciu napedu na rynek, a i tak najlepiej dac ten od Codeguys+Omnipatcher.
Stad IMHO te krancowo rozne podejscia do Liteona - jak ktos nie chce dlubac
przy napedzie [podejscie "mam i dziala"] niech wezmie NECa, jesli
wyciskanie z napedu ddatkowych mozliwosci sprawaia mu frajde - Liteony sa
OK.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl