Re: uzywany laptop

Autor: och.karol <och.karol_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 00:17:13 MET

Użytkownik "Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dl0j2n$rtl$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "och.karol" <och.karol@gazeta.usunto.pl> wrote in message
> O, problem jest bardzo złozony, najlepiej, jakbys sam wypróbował.

I tak właśnie było. Po próbowaniu Fedory 3 i 4 , Auroxa, Mandreaka
(ostatniego przed Mandrivą) , Suse 9.3 prof dałem sobie spokój (najbardziej
podobał mi się Suse 9.3). Ile razy można stawiać system i się rozczarowywać.
Ponadto w pracy jest informatyk - linuxa fanatyk. Obejrzałem linuxy w firmie
(tak przez niego zachwalane) i wszytskie kompy w GUI chodzą miej lub
bardziej okropnie.

> Są
> lekkie okienka do linuksa i chodzą szybko, ale nie wiadomo, czy byłbyś
> zadowolony.

A jaki to okienka?
Może poprobuję (właśnie partycja po Viscie mi się zwolniła)?

--
pozdrawiam
karol