Skaner

Autor: Alr <tonie_at_email.jest>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 00:18:31 MET

Witam,
Po "latach" uzywania Plusteka UT12 nadszedl czas na jego wymiane (jakies
takie malo kontrastowe skany robi :( i wolny jakis taki... ) i wybor padl
na:
Plustek OpticSlim 2420 lub OptciSlim 1200

Pierwszy ma USB 2.0 i rozdzielczosc 1200/2400dpi
Drugi - usb 1.1 i 600/1200

I teraz pytania:
- czy warto doplacic okolo 100zl za ten pierwszy - czy rzeczywiscie zauwaze
roznice w usb?
- czy jesli uzywam skanera do ocr, czasem jakis wykresik do wykladu
przenosze i skanuje zazwyczaj w 300dpi jest sens inwestowac w ten pierwszy?
(grafika sie nie zajmuje)

W sumie roznica ceny nieduza, ale czy jest sens, skoro wydaje mi sie, ze nie
wykorzystam tych mozliwosci, a moze o czyms nie wiem? :) Ze do tego
pierwszego dodaja jakiegos Corela, to wiem, ale jest to dla mnie zbedne.

Pozdrawiam

Janusz