Re: Jak wymusić 56 Hz?

Autor: Grzegorz Kapusta <traper_at_cashflow.com.pl_USUN_TO>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 11:30:24 MET

Witam,

Odpowiem hurtowo na wszystko.

> proponuje aplikacje Refresh Lock, pozwala na skonfigurowanie odswiezania
> dla kazdej rozdzielczosci.

Dziękuję za wszystkie porady, Refresh Locka dzisiaj sprawdzę.

Potwierdzam, że 1024x768 w 60 Hz na tej leciwej 14-tce daje dużo
mniej po oczach niż to samo na współczesnej 17-tce.

Obawiałem się, że będę musiał to pisać i niestety miałem rację.
Otóż doskonale wiem ile kosztują używane monitory na Allegro.
Jednak zestaw ten został przekazany rodzinie o skromnych
dochodach _bezpłatnie_ ze zlikwidowanej firmy. Nie będzie
używany do wielogodzinnego ślęczenia na grupach dyskusyjnych ;-)
przy programowaniu, czy w Wordzie. Podejrzewam, że raptem
kilkadziesiąt minut dziennie na zaznajomienie się z komputerem.
Zresztą, 10 lat temu prawie wszyscy siedzieliśmy zadowoleni
przed takimi monitorami i dobrze było.

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta