IBM r30 - nieudana aktualizacja BIOS

Autor: Arek <arek_at_dot.one.plsd>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 11:36:23 MET

Witam

Mam laptopa IBM r30 z plyta glowna e2g PIII 1ghz. Laptop nie wstal po
nieudanej probie aktualizacji. Nie wiem dokladnie jak to sie stalo gdyz nie
ja go aktualizowalem ale objawy sa nastepujace. Po wlaczeniu pala sie doidy
zasialania i polksiezyca (sleep). Sprawdza takze DVD i probuje czytac plyte.
I to mnie wlasnie zastanawia. Znalazlem na stronie IBM'a wersje dyskietkowa
tego biosu... tylko co dalej. Nie mam stacji dyskow do tego laptopa.
Probowalem wypalic plyte cd najpierw zwylka zawierajaca wszystkie pliki z
dyskietki... nastepnie bootowalna. Za kazdym razem czytnik jakby zaczynal
czytac i po paru probach przestaje. Dodam tylko ze bios jest zintegrowany z
plyta wiec nie mam mozliwosci przelozenia z innej plyty.

Co dalej moge zrobic w tym temacie. Czy jest szansa na odzyskanie tego biosu
w warunkach domowych czy moze szukac juz serwisu? Wlasnie czy serwis da rade
cos z tym zrobic jezeli kosc jest scalona z plyta? Jesli ktos zna serwis w
Poznaniu ktory cos takiego wykonuje to prosil bym o namiary.

Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
Arek