Re: foldery na dysku c w xp prof.

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 07:32:03 MET

> laptop z xp Prof oem, bo uaktywnieniu, na dysku c sa takie sobie
> bezsensowne(jak dla mnie) foldery ktore zajmuja duzo miejsca, sa
> to:DRIVERS-I386-IBMSHARE-IBMTOOLS-IBMWORK-ICONS-SUPPORT-VALUEADD.
>
> Wg. mnie te pliki nie sa powiazane z zadnym programem zainstalowanym
> na dysku, czy mozna je usunac?
> Mysle ze to nie sa foldery ukrytej partycji z recovery, w koncu nie
> powinno byc jej widac:)

Są to foldery z wersjami instalacyjnymi programów narzędziowych i
sterowników.
Potrzebne są do zdaje się prawidłowej pracy programu do uaktualniania.
Sprawdza on najpierw jakie wersje są zanstalowane, jakie wersje
instalacyjne są na dysku, a potem sprawdza jakie wersje są dostępne u
producenta.

--
Józef