Re: modem GSM

Autor: Marcin Stankiewicz <m.stankiewicz_at_delete.idea.net.pl.invalid>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 07:23:13 MET

Dnia Wed, 02 Nov 2005 21:24:24 +0100, Tomek na pl.comp.pecet napisał(a):

> az tak zle? :-/
>
> nie mam noza na gardle, mam siec w pracy i w domu ale dosc czesto
> wyjezdzam i wtedy laczac sie przez GPRS- Bluetooth przez komorke na
> zwyklym abonamencie jest drogo i wolno... chodzi mi po glowie kupno
> karty Simdata, a ze sprzetu to chyba GC85 GPRS/EDGE
>
> tomek

Aż tak źle to może nie, ale i tak tragicznie. Mówię to na przykładzie
iPlusa. W centrum Łodzi zasięg na EDGE jest albo i nie ma - zależy jak
powieją wiatry ;-). Oczywiście, zawsze można GPRS'u używać ale to już
jest masakra. Wydajność łącza jak na modemie 33 600 ;-)

Aplikacja iPlusa totalnie do d..y. Nie dość, że często wylatuje, to
jeszcze zajmuje 3 x więcej pamięci niż powinna. Alternatywą jest
zestawienie połączenia za pomocą windowsowego dial-up'a, lub
zainstalowanie aplikacji producenta karty ( czyli sony-ericssona ) pod
nazwą WiFi Manager czy jakoś tak.

Ogólnie, do używania raz na jakiś czas podczas wyjazdu może być, ale nie
za te pieniądze.

--
Marcin Stankiewicz [ also known as "motomouse" ;-) ]
"Wystarczy zwrócić uwagę na człowieka, by stał się na swój sposób