Re: Wybór tunera TV ....

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 14:48:28 MET

Gargamel wrote:

no moja niewiedza tez byla spora... sam dzwieku nie uruchomilem przez kilka
godzin, dopoki tego nie przeczytalem wlasnie w googlach...

> Obudź się! Już raz za to zapłaciłeś, teraz to ma po prostu działać.

to troche tak jak z laptopem z mediamarktu - w tanszych daja od razu system,
ale jest to linux... a to z kolei nie jest tym o czym mazyles, wiec jednak
trzeba go zmienic zeby laptop mial wieksza funcjonalnosc (przynajmniej dla
Ciebie). Przykre, bo samemu mi sie nie chce wydawac 50$ na chrisTV ale z
kazdym dniem coraz bardziej sie jednak do tego przekonuje (shit... kaczory
doszly do wladzy to dolar akurat drozeje :( )

--
chemik333 @ wp.pl
GG 294840