Re: Wybór tunera TV ....

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 14:26:49 MET

chemik333 w wiadomości <news:dksr5d$q6s$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> kilku komentarzy (w szczegolnosci negatywnych) mozna dowiedziec co u baby w
> miesnym... przypomina to styl "plotek", a nie konstruktywnych opinii. Stery

Podobnie zresztą jak tutaj ;P.
Jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale w przypadku tego tunera narzekania na
soft można spotkać w nie jednym miejscu, także w tych niekoniecznie
związanych tylko z tunerami tv.

Poza tym, skuteczność danego softu widać _dopiero_ po tym, co o nim napiszą
baby w mięsnym :P, a nie jego konstruktorzy.
A jeśli potrzebujesz konstruktywne opinie albo opinie konstruktorów - w
dzisiejszym świecie informacja jest towarem płatnym :P

Zapuść sobie gugla pod tym kątem, jeśli występuje powtarzalność problemów,
to tworzy to wyniki prawie statystyczne, i nie przeskoczysz tego
anglojęzycznymi :P forrami z ich przepisami - zmienić w konfiguracji
programu połowę ustawień, zamiast programu X użyć Y i trzymać się lewą ręką
za prawe ucho podczas uruchamiania.
Co z tego, że u Ciebie działa, bo zastosowałeś się do powyższego przepisu,
jeśli u 5 kolejnych użytkowników (zakładając nawet niewiedzę połowy z nich)
mimo to nie działa, to u mnie też nie zadziała, i czapa.
Problem w tym, czy to kiedykolwiek zadziała, tzn. czy stabilność sterowników
i funkcjonalność aplikacji zostanie poprawiona kiedykolwiek, i to
_bezpłatnie_ (z jakiej racji kupując ich sprzęt mam im jeszcze płacić za
poprawki ich błędów w oprogramowaniu?). Z tego, co wróble ćwierkały na temat
tego tunera, i z wcześniejszych wieści na temat kart AiW, nie zapowiada się
na to.

Obudź się! Już raz za to zapłaciłeś, teraz to ma po prostu działać.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel