Re: Pamieci GOODRAM

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 14:52:38 MET

Użytkownik wrote:

> Dzieki za Wasza pomoc. Bede testowal. Kupuje u znajomego wiec z nie
> bedzie problemu z ewentualna wymiana. Jaki soft bedzie najlepiej
> testowal pamiec ?

Mi nie szly na raz 4 identyczne goodramy, natomiast czy 2 pierwsze jak sa
razem czy 2 drugie to nie ma problemu. Pozniej przeczytalem ze gdy memtest
nie wywala bledow (u mnie po 5 krotnym testowaniu nie bylo zadnych)
natomiast wystepuja zwiechy i inne takie (ja mialem wywalenia z gry do
windy, niebieskie ekrany ze wskazaniem na karte graficzna i calkowite z
nienacka resety kompa) to gdzies przeczytalem ze wystarczy minimalnie
podniesc napiecie na ramie i wtedy powinno nie byc problemow. niestety nie
przetestowalem tego bo zostawilem sobie poltora giga (2x512 + 2x256) a
pozostale dwa goodramy 512 sprzedalem i chodza u kumpla w dualu bez
problemu.

--
chemik333 @ wp.pl
GG 294840