Jak podłączyć nagrywarkę DVD i napęd DVD?

Autor: Marcin Netmaniak <m.netmaniakTNIJ_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 14:26:01 MET

Hej,

To teraz mam takie pytanie: jeśli mamy nagrywarkę DVD i zwykły napęd
DVD, który z nich lepiej podłączyć jako MASTER? Czytałem kiedyś, że
nagrywarek nie powinno się używać do odczytu danych, ponieważ skraca
to poważnie ich niezawodność (być może właśnie dlatego moja poprzednia
wypalarka służy już tylko jako CD-ROM -- przez półtora roku była
jedynym czytnikiem płyt w komputerze). Zaznaczam, że "zwykły" napęd
DVD miałby od czasu do czasu służyć jako urządzenie do oglądania
filmów DVD na kompie.

Bardzo proszę o wypowiedzi :-)

--
Pozdrawiam,