Re: Pamieci GOODRAM

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 13:34:46 MET

Jaronymous w wiadomości <news:dksjop$jdc$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> Witam
>
> Mam 512 MB DDR 400 bez duala na plycie Asus K8N - E (nforce 3). Jedna kostka.
> Czytalem opinie uzytkownikow o tej pamieci i kilkakrotnie przeczytalem ze
> ludzie maja problemy z ukladem 2 x 512. Mam zamiar dokupic dodatkowe 512,
> dlatego czekam na Wasze opinie i dzieki za pomoc.

Na asus k8n (na k8n-e pewnie też) nie wolno obsadzać środkowego banku ram w
przypadku dwóch kości pamięci, inaczej nawet identyczne kingstony potrafią
robić błędy lub w ogóle nie działać (zależnie od producenta chipa pamięci,
btw. kingstony na infineonie gorzej się sprawowały niż na chipie
jakimś-tam).
Tak czy siak będziesz musiał eksperymentować - kup tam, gdzie bez problemu
wymienisz na inne/zwrócisz.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel