Re: Klawiatura w Fujitsu Siemens

Autor: Krzysztof <galota_at_sbi.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 13:22:20 MET

Musiałem wybrać Fujitsu Siemens, ponieważ dostałem na nieg kasę z Uni tak
więc sprzęt również musiał być z Uni

Mam jeszcze starego Acera , nie ma porównania, tam klawiatura jest bez
zarzutu

Przy okazji po trzech tygodniach pisaia na klawiaturze Fujitu Siemens
zacząłem walić w klawiatury jak akiś świr. Powybijam sobie stawy :(