Re: Pamieci GOODRAM

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 14:06:40 MET

Użytkownik " Jaronymous" <jaronymous@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dksjop$jdc$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Mam 512 MB DDR 400 bez duala na plycie Asus K8N - E (nforce 3). Jedna
> kostka.
> Czytalem opinie uzytkownikow o tej pamieci i kilkakrotnie przeczytalem
> ze
> ludzie maja problemy z ukladem 2 x 512. Mam zamiar dokupic dodatkowe
> 512,
> dlatego czekam na Wasze opinie i dzieki za pomoc.

Ja kupiłem w sklepie i 4 razy wracałem z ciągle innymi pamięciami. W
zasadzie, każde wysypywały się przy teście w goldmemory przy 30%. Ale ja
to miałem na każdej kostce. W końcu w sklepie sprzedawca dał mi inne -
nie pamiętam jakie i nie było problemów.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!