Re: FS Amilo Pro - watpliwosci

Autor: tomek <tzd_at_interia.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 17:48:58 MET

> Jesli nie ma jakies dramatycznej roznicy w jakosci wykonania ( obudowa,
> matryca, klawiatura, touchpad ) to zupelnie nie potrafie zrozumiec
dlaczego
> M7440 a nie V2045 :)

To czy jakosc Ci wystarcza to musisz sam ocenic. Dla mnie skrzypiaca
obudowa, dramatycznie brzydkie plastiki, i glosno stukajace klawisze to
dyskwalifikacja, a tak bylo w przypadku 2030, 2040, 2045, 8010 ktore
widzialem.

> nie rozni, a w przypadku M7440 dodawany system to WinXP Home Edition,
ktory
> moge odrazu do kosza wyrzucic.

Dlaczego > Logujesz sie do sieci lan z domena?

> Wyglada na to, ze bede musial sie wybrac na wycieczke po sklepach
> komputerowych i obejrzec te modele na zywo i dopiero wtedy podjac decyzje.

No ewidentnie, bo jak juz wspomnialem, parametry to nie wszystko, a zdjecia
w necie nie oddaja jakosci wykonania.

Pozdrawiam.