Re: FS Amilo Pro - watpliwosci

Autor: Grigorij <grigorij_at_edu.livenet.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 01:14:05 MET

dziobu <kpawelXXX@XXXkr.onet.pl> wrote in
news:dkolb5$u5v$1@news.onet.pl:

> Nie napisałeś po co Ci laptop (internet i word czy doom3 i
> photoshop?).

Sluszna uwaga. Juz sie poprawiam.

Laptop ma mi sluzyc w glownej mierze jako mobilna platforma do
programowania i obliczen inzynierskich. Prosta obrobka grafiki tez wchodzi
w gre dlatego kombinowalem z LCD panoramicznym liczac na wieksza
rozdzielczosc a co za tym idzie wiekszy obszar roboczy :)

> Dla mnie liczy się 1024x768 a nie to drugie (musze widzieć jak moja
> aplikacja będzie wyglądać na obecnie najpopularniejszej
> rozdzielczości).

Do testowania gotowych aplikacji to mam komp stacjonarny ;P

> http://www.karen.pl/KatItem.asp?id=21&KatItemCId=2846 jest w podobnej
> cenie.

Jesli nie ma jakies dramatycznej roznicy w jakosci wykonania ( obudowa,
matryca, klawiatura, touchpad ) to zupelnie nie potrafie zrozumiec dlaczego
M7440 a nie V2045 :) Zwlaszcza, ze deklarowany czas pracy praktycznie sie
nie rozni, a w przypadku M7440 dodawany system to WinXP Home Edition, ktory
moge odrazu do kosza wyrzucic.

Wyglada na to, ze bede musial sie wybrac na wycieczke po sklepach
komputerowych i obejrzec te modele na zywo i dopiero wtedy podjac decyzje.

Dzieki wielkie za pomoc

Serdecznie pozdrawiam

--
Grigorij