Re: FS Amilo Pro - watpliwosci

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 19:18:14 MET

Dnia 11/8/2005 5:48 PM, Użytkownik tomek napisał:

> To czy jakosc Ci wystarcza to musisz sam ocenic. Dla mnie skrzypiaca
> obudowa, dramatycznie brzydkie plastiki, i glosno stukajace klawisze to
> dyskwalifikacja, a tak bylo w przypadku 2030, 2040, 2045, 8010 ktore
> widzialem.

To mogę potwierdzić. Jakieś pół roku temu zakupiliśmy 2030 (albo coś
koło tego; w kazdym razie całośc ciemno szara, biała klawiatura i brutto
kosztowało ~2400zł). Z moim 7440 łączy je tylko producent (F-S), bo tak
to wykonanie jest przynajmniej żenujące. Nie wspominam tu o skrzypiącej
obudowie, ale o tym że ta obudowa nie do końca do siebie pasuje...

> Dlaczego > Logujesz sie do sieci lan z domena?

Akurat XPhome jest kretyński z innych powodów:
- udostepnianie plików LEŻY w tym systemie (brak menu zabezpieczenia)
- jesli ktoś zaloguje się przez lan to jest traktowany jako Gość (!!!);
konta userów nie mają tu znaczenia.

Co prawda można trochę pomieszać żeby to i owo działało
(http://banita.pl/konf/smbudostwinxp.html) ale nie jest to pełny XPProf.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \