Jaki procesor wybrac?

Autor: damian <damianrz_at_NOSPAMvp.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 17:27:40 MET

Wiem pewnie b.duzo jest takich pytan ale kurcze nie wiem co wybrac :/

Mam do wyboru:
a) [754] Procesor AMD Athlon 64 2800+ BOX za 446zl
b) [775] Procesor Intel Pentium4 506 2,66GHz/1MB/533 za 450zl

Ktory procesor wybrac? Jak cos szukalem na internecie, to mozna spotkac
testy tego AMD
a o Pentium'ie cisza, tak jakby juz dawno odszedl z produkcji itd. Fakt jest
to najtanszy
pentium4 w ofercie bo kolejnych, cena zaczyna sie od 600zl w gore. A moze
cos innego w tym
przedziale cenowym polecacie? Komputer bedzie uzytkowany przez normalnego
"uzytkownika",
ktory lubi sobie pograc, poogladac jakis film i polazic po stronkach. Do
tego dojdzie jakas plyta glowna,
planuje cos z Asusa, a moze cos lepszego? Ktory procesor bedzie lepszy ze
wzgledow wydajnosciowych i ekonomicznych (wymiana procka w przyszlosci) dla
takiej osoby?
Oczywiscie w takim przedziale cenowym
pozdrawiam i dziekuje za podpowiedz
damian