Re: Wybór tunera TV ....

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 17:27:29 MET

Gargamel wrote:
> chemik333 w wiadomości <news:dkqasa$3e7$1@nemesis.news.tpi.pl>

> Taaa, pewnie, obraz super, tylko jakby jeszcze sprzęt działał -
> komentarze na komputroniku powalają (mają ten towar na wyczerpaniu,
> więc już mogą pisać prawdę :p) w temacie stabilności sterowników,
> aplikacja dołączona nie działa albo działa źle, jej nowsza wersja
> jest o 2 klasy lepsza i działa, tyle że jest... płatna, ROTFL^2!

ze stabilnoscia nie ma problemu
rzeczywiscie power cinema 3.0 jest do dupy i nadaje sie ledwo do
podstawowego odbioru tego co znajdzie skaner
power cinema 4.0 jest nieco lepszy ale tez ciagle mi sie wywalal i szlag
mnie trafial od nich.
zainstalowalem chrisTV professional 4.70 i mysle ze to jest jak na razie
jedyny program ktory potrafi wykorzystac wieszkosc mozliwosci tej karty
(choc pewnie w wersji 5.0 bedzie lepiej). Niestety jest on platny... konczy
mi sie okres triala i chyba go rzeczywiscie kupie.

ps. nie wiem co masz na mysli stabilnosc... jedyne co trzeba ustawic inaczej
to kraj na romania. poza tym chyba cos jest zjebane z przechwytywaniem
pojedynczych klatek, bo chris wywala blad krytyczny i zamyka sie, a power
cinema wogole tego nie robi.

masz gdzies linka do tego "forum"??

--
chemik333 @ wp.pl