Re: subiekt gt

Autor: Leon <mariuszlonca_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 17:21:04 MET

hmmm.... dlaczego to tak jest, że jeśli ktoś czegoś nie wie, nie potrafi
odpowiedzieć na niezbyt trudne (dla osoby będącej w temacie) pytanie, to
zaczyna zapodawać linkami do googla, faqiem tudzież bajkami o ntg i swoją
znajomością sieci.

Szanowni Panowie Krytycy. Pisałem na tą grupę z 2 powodów:
- lenistwo moje nie pozwala mi szukać grupy *.*.subiekt.gt.problemy. z
systemem.w.me
- na każdej grupie mniej ogólnej od pl.comp.pecet jest mały "ruch", a zależy
mi na czasie
- nie doczytałem widocznie czegoś, bo dla mnie nazwa tej grupy to nie tylko
sprzet, ale równiez problemy z pecetem; ale powiadam jeszcze raz, pewnie
czegoś nie doczytałem

Ale czy nie byłoby prościej, gdybyście to po prostu olali? Skoro nie
potraficie mniej doświadczonemu użytkownikowi pomóc, to po co zaśmiecacie
grupę takimi odpowiedziami nie na temat? A sami mu to zarzucacie. Gotów jest
pomyśleć, że tylko udajecie fachowców :)