Re: Wybór tunera TV ....

Autor: Marek Kozlowski <kozlowsm_at_WYTNIJmini.pwTO.PROSZEedu.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 14:07:04 MET

- XNP - wrote:
> Witam.
> Mam zamiar kupic tuner tv AverMedia 303 Studio. Napiszcie proszę opinie na
> temat tego tunera, zalety, wady, a może zmienić zapatrywania i kupić tuner
> innej firmy ? Co wtedy polecilibyście ?

Ja mam i nie jestem zadowolony. Jakosc odbioru taka sobie, deinterlacing
fatalny, dziala tylko z driverami AverMedia, ktore sa mowiac delikatnie
nienajswiezsze i nienajlepsze. Interface oprogramowania irytujace, a
funkcjonalnosc to IMHO czesto atrapy. Dscaler nie bardzo sobie radzil.
Pod FreeBSD nie udalo mi sie uruchomic.

Pozdrawiam,
Marek