Re: Jak wymusić 56 Hz?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 14:07:01 MET

W dniu Tue, 08 Nov 2005 13:57:00 +0100, osoba określana zwykle jako
Radosław Sokół pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Nie dało. Długo pracowałem na monitorach 50 Hz i opłaciłem
>to mocno zjechanym wzrokiem.

No cóż. Mamy widocznie różną interpretację tego samego zjawiska :-)
Może po prostu miałem na tyle kiepski wzrok, że mi to nie przeszkadzało
;-> (ale tu już bardziej uwarunkowania rodzinne IMHO).

--
\------------------------/ A prokreacja w cukierni jest słodka... przez
| http://epsilon.eu.org/ |