Re: Jak wymusić 56 Hz?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 13:08:28 MET

W dniu Tue, 08 Nov 2005 12:16:10 +0100, osoba określana zwykle jako
Radosław Sokół pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Potwierdzam. Teraz nawet *nowy* monitor 17" można kupić za
>poniżej 400 zł pewnie. Nie będę wspominał o używanych 15".
>Wszystko poniżej 72 Hz to mordowanie oczu.

Niekoniecznie. Stare monitory miały dużo dłuższą poświatę, przez co
nawet te nieszczęsne 50Hz potrafiło wyglądać lepiej niż współczesne,
powiedzmy 70.

--
\------------------------/ Psst, I'm huntin' wuntime ewwows....
|  Kruk@epsilon.eu.org   |