Re: Tusze HP - wydajność

Autor: Krzysztofsf <krzysztofsf_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 13:04:07 MET

Tomasz Nowak <tnowak@nospam.netventure.pl> napisał(a):

> Niestety nie widzę bezpośredniego związku wydajności
> tuszy z jakimkolwiek systemem operacyjnym :-/

Chodzilo raczej o zwiazek z wieksza liczba uzytkownikow HP.
Sam wspomnales o przewadze Canona.

> Grupa ogólna typu hardware wydawała mi się najtrafniejsza..
Zebys wiedizal ile na grupach chociazby fotograficznych wypisuja o drukarkach ;)

Chcesz byc zdrowy, chcesz miec witaminy...probuj.

Natomiast pytanie ciekawe i osobiscie stawiam na "niezamierzona" pomylke w
materialach informacyjnych, nie uwzgledniajaca zmiany pojemnosci (chyba, zw
jakas superrewolucja w skladzie samego tuszu ;))