Re: Co się dzieje z cenami HDD?!?!

Autor: Marek <marek9993_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 10:54:58 MET

Speedy <speedy@2a.pl> napisał(a):

> Przypuszczam że to mogą być pierwsze objawy spadającej złotówki. Spadek
> kursu złotego odbija się wzrostem cen wszystkich importowanych artykułów.

O.K. jeżeli chodzi o nowe dyski.
Ale trend dotyczy również dysków sprawnych inaczej :)
Chyba, że pod import artykułów podciagnie się również ściągany
prywatnie szrot z Niemiec i w innych "zagranicznych serwisów
komputerowych" :)
Tymczasem drożeje wszystko, co pomieści objętość min. 1-2 płyt CD - nawet
te sprawne inaczej. To by potwierdzało moją wersję :)
Wygląda na to, że "pogłowie" dysków 1,6G - 20G mocno spada na skutek
częstych podróży w plecaku i gorączkowego montażu i demontażu "pod presją
czasu", a czas to pieniądz ... tj. chciałem napisać - kolejny film :)
Nie śledzę rynku na bieżąco, więc nie wiem czy dyski ponizej 40G można
jeszcze nabyć w handlu, ale jeżeli nie, to też potwierdza moją wersję
przyczyn wzrostu cen mniejszych dysków - powoli stają się coraz trudniejsze
do zdobycia. Potem zapewne przyjdzie kolej na większe dyski ze zworką
do 32G - i to one staną się ginącym gatunkiem :)

Marek