Co się dzieje z cenami HDD?!?!

Autor: Marek <marek9993_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 15:30:51 MET

Czy stało się coś, co przeoczyłem - np szczury zjadły
największe fabryki dysków :)) ?

Przecież na Allegro nawet zbombane dyski średniej pojemności,
osiagają coraz wyższe ceny.

Czy to może wina lawinowego rozrostu mobilnej sieci komputerowej :)?
Mam na mysli oczywiscie dyski podróżujace poza komputerem, w kieszeni,
plecaku czy bagazniku. Podobno w godzinach szczytu,
mozna być (prawie) pewnym, ze ktoś obok wiezie dysk, a za godzinę dwie,
będzie z nim jechał z powrotem.
Czy to prawda, że rekordziści kasują w ten sposób kilka dysków w miesiącu?

Inna sprawa.
Niedawno w mediach była informacja, że USA ładuja swój złom komputerowy
do takich krajów jak Nigeria.
Już pobieżna analiza Allegro sugeruje, że złom z Niemiec coraz szerszym
strumieniem trafia do Polski.
Kto szybciej pozbywa się przestarzałego sprzętu - Amerykanin czy Niemiec?
Czy Niemcy uzywaja tak długo jak działa, czy zmieniają bo za słabe?

Marek