Re: Toshibie Satellite L20-181 - prosze o opinie

Autor: gfm <spam_at_aabcd.de>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 10:12:47 MET

Użytkownik "och.karol" <och.karol@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości
news:dkppj0$dc4$1@inews.gazeta.pl...
> Co sądzicie o Toshibie Satellite L20-181
> http://www.mobilworld.pl/produkt/satellite_l20181.php?
> Zastanawia mnie to, że jest tańsza niż Toshiby z Celkiem 1,5 !
> Chodzi mi o to czy nie ma tu jakiegoś ukrytej niespodzianki.
> Wiadomo (mało RAMu, mało HDD, Brak DVD RW,brak fire-wire) ale wydaje mi
> się,
> że: jest tv-out, niezły procek, dobra grafika, niezły czas pracy.

a do czego potrzebujesz lapt ? do gier :)
ja np tesz stoje przed problemem kupna lap.
mniej np bardziej interesuje ekran panorama
nagr. dvd , xp home (pro), karta bezprzew.
graf. jest na ostatnim miejscu aha i tesz biore pod uwage
wielkosc rozbudowy pamieci

takie param. daje mi np
http://www.skapiec.pl/site/cat/17/filtr/_0_383_0_395_523_0_535_537