Nagrywarka CD-R na SLAVE -- czy to kiedykolwiek działa?

Autor: Marcin Netmaniak <m.netmaniakTNIJ_at_gmail.com>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 10:13:01 MET

Hej,

Jakiś czas temu, po zakupie nagrywarki DVD stwierdziłem, że -- co by
jej zbytnio nie nadwyrężać -- zwykłe płyty (CD) będę wypalał na mojej
dotychczasowej wypalarce CD-R. Niestety ilość kanałów mam taką, jaką
mam, tzn. dwa, no i inaczej niż na SLAVE to tego napędu nie podłączę.

Moje pytanie brzmi: czy istnieje jakikolwiek sposób na to, żeby zmusić
nagrywarkę w taki sposób podłączoną do niepalenia płytek? Za każdym
razem, kiedy próbuję wypalić krążek, wszystko idzie dobrze, aż tu
nagle w połowie, bez żadnych wcześniejszych symptomów i zapowiedzi
(Nero pokazuje wszystkie bufory w normie itd.) TRACH! No i błąd.
Oczywiście podczas wypalania komputer stoi sobie samopas i nic z nim
wtedy nie robię.

Czy zmniejszenie prędkości wypalania coś da? Ostatnio znowu
postanowiłem pokombinować (kiedyś próbowałem, ale wtedy miałem bardzo
tanie płytki i nie byłem pewny, czy to nie ich wina), próbowałem z
32x... chyba trochę za dużo :D Ale z tego, co pamiętam, to pali nawet
przy 16x.

W zasadzie to bym się chciał jedynie dowiedzieć tego, czy dobrze
myślę, że SLAVE różni się od MASTER tylko tym, że jego transfer spada
w momencie jednoczesnego używania MASTER, czy jest "upośledzony"
apriori.

--
Pozdrawiam,
Marcin Netmaniak