Re: Notebooki Asus - warto?

Autor: umberto <umberto_USUN_TO_at_kki.net.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 10:02:05 MET

> Dziwne. Gołym okiem widzę w tym teście dwie

No fakt, dośc dawno to czytałem a widze, ze jeden artykol jest z lipoca a
drugi z sierpnia, moze trafilem 'pomiedzy';-)

> Czytałeś ten test w całości? Bo coś mi się wydaje, że nie bardzo :)

No czytałem i mialem na myśli to, ze w całej tej serii 'notebooki do 3000
zl' generalnie wszystkie recenzje są takie, ze zaden sprzet nie jest idealny
i Maxdata jakos specjalnie sie tam na minus nie wyroznialy. W kazdym razie
sposrod calej testowanej serii nie znalazly sie w dolnym stanie wód;-)

> To już widzę, że nie czytałeś tego testu. Żadna Maxdata nie otrzymała
> żadnego znaczka

Daje głowe, ze na sronie komputronika przy tym modelu Maxdaty, który był
reklamowany m.inn. w Carefourze bodajrze, jakis miesiac-dwa temu Komputronik
mial wklejone zdjecie tego laptopa ze znaczkiem 'Benchmark superprodukt'.
Teraz tego modelu juz nie ma w sprzedazy (kosztowal ok 2400), wiec nie moge
dac linka, ale serio daje glowe, bo sam chcialem go kupic.

Pozdr;