Re: Notebooki Asus - warto?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 19:34:58 MET

umberto napisał(a):

> Na stronie Benchmarka w dziale notebboki do 3000 jest akurat tylko jedna
> Maxdata opisana

Dziwne. Gołym okiem widzę w tym teście dwie

Dokładnie:

Maxdata Eco 4000A i Maxdata Eco 4200x

>i akurat wcale nie tak całkiem najgorzej,

Czytałeś ten test w całości? Bo coś mi się wydaje, że nie bardzo :)

>dostała nawet
> jakiś znaczek typu Udany Zakup od nich.

To już widzę, że nie czytałeś tego testu. Żadna Maxdata nie otrzymała
żadnego znaczka

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098